You the appel to my pie, you the my straw to my berry.

Tjenare!
Haft en underbar söndag idag, bara tagit det lungt. Har bland annat provat mina rullor, min skateboard och åkt en runda med dom. Har bestämt mig för en sak men vet inte när det kommer hända? Kanske nu någon gång eller till hösten. Men jag är iallafall glad över det och längtar!
Imorgon är det måndag igen, längtar faktiskt för vi är lediga onsdag, torsdag och fredag från skolan. Har prov i sv/so på tisdag och kanske fysik prov någon dag, blev inte i fredags för vår lärare var sjuk och vikaren visst inget om något prov. Så ska läsa igenom det nu sedan ta en fika med familjen och mysa framför tvn. 
 
| Emelie och jag ♥ |

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0