Fredag

Hej!
Har inte kunnat blogga för mitt internet har varit jätte konstigt men vi har fått det fixat nu så fortsätter blogga.
Idag har jag haft två prov, matte och engelska. Hade frisbee tävling på idrotten idag, alla i mitt lag sammarbetade medan jag fick frisbeen högst två gånger. Dagen fortsatte och slutade vid två tiden eftersom jag hade engelskprov. 
 
Imorgon ska jag hämta mina högklackade skor och börja gå in dom, kanske kan ha dom på skol avslutningen då! Tittade på min nedräkning på mobilen och är bara 28 dagar kvar nu! Gud vad skönt det ska bli, ingen skola, inga läxor och inga tidiga morgnar! 
 
Som sagt är det Lördag imorgon, kanske ska träffa Emelie om hon inte ska till sin skötarhäst. Sedan ska jag bort på kvällen. Nu ska jag fortsätta ha fredagsmys.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0